wtorek, 28 lutego 2017

Luty w zdjęciach

Ostatni miesiąc zimy za nami! Hah, chciałabym :P W ostatnią niedzielę Islandia została solidnie zasypana, więc o zimie na razie nie zapomnę. Pozytyw jest taki, że jest po prostu pięknie i baaaardzo słonecznie. Dziś zapraszam na kilka zdjęć z lutego.







Bardzo lubię spacerować wybrzeżem. Rewelacyjne jest to, że są dwie osobne ścieżki, jedna dla pieszych, a druga dla rowerzystów. Nikt nie wchodzi sobie w drogę.



Port to też jedno z moich ulubionych miejsc.




Zdecydowanie najlepsze lody na Islandii!



Babeczki! Męczyłam je cały miesiąc :D


W jednym sklepie znalazłam idealne figurki na nasz tort :P




Równy tydzień temu była piękna wiosna! Dziś? Pół metra śniegu.



Szalone, islandzkie gęsi. Mają z turystami naprawdę dobrze.


Trzeba było jakoś uczcić tłusty czwartek :)


Taki widok towarzyszy mi od niedzieli. Wszędzie zaspy, zero przejścia, drogi średnio odśnieżone, ale komunikacja miejska jeździ o czasie!

Luty był też miesiącem urządzania się. Wydaje mi się, że mieszkamy w tym mieszkaniu znacznie dłużej niż miesiąc. Marzec szykuje się znacznie ciężej, czeka mnie duża zmiana i mnóstwo pracy.

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.